blog blog .

blog

13 رفتاري كه نشان مي دهد مردي از شما متنفر است

روابط بين زن و مرد به خصوص در ازدواج و رابطه طولاني مدت هميشه به شيريني ابتداي رابطه نيست و بالا و پايين هاي زيادي دارد و احساسات شخصي تحت تاثير استرس هاي روزمره قرار ميگيرد و ممكن است رابطه شيرين شما را وارد يك روال خسته كننده نمايد ، قبل از اين كه دير شود و فاصله بين شما به قدري زيادي شود كه نتوانيد درستش كنيد مي توانيد بايد زنگ خطرهايي كه در ادامه مقاله به شما مي گوييم را كاملا جدي بگيريد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۰۹:۵۷ توسط:blog موضوع: نظرات (0)

بهترين سالن زيبايي در غرب تهران

بهترين سالن زيبايي در غرب تهران در اين مقاله سالن زيبايي آنيلا را كه بهترين آرايشگاه زنانه غرب تهران است معرفي مي كنيم. اين سالن زيبايي غرب تهران بهترين آرايشگاه زنانه در قصرالدشت است كه مي توان آن را بهترين عروس سرا غرب تهران و بهترين رنگ و مش كار غرب تهران نيز دانست. اما خدمات سالن زيبايي آنيلا به همين جا ختم نمي شود. اين آرايشگاه خوب غرب تهران بهترين تتو كار غرب تهران هم هست. اگر به دنبال آرايشگاه خوب با قيمت مناسب غرب تهران و سالن زيبايي با قيمت مناسب غرب تهران هستيد، پس اين مقاله را انتها مطالعه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۰۸:۳۴ توسط:blog موضوع: نظرات (0)

اثبات نسب در پرونده‌هاي حقوقي و كيفري

به تولد هر فرزندي كه از ازدواج و پيوند زناشويي زن و مرد باشد در اصطلاح حقوقي نسب مي‌گويند و اثبات نسب نيز ارتباط و پيوند خوني بين فرزندان و والدين است. اما نسب چه كاربردهاي مي‌تواند براي فرزند داشته باشد؟ بدون شك يكي از مهم‌ترين دلايل اثبات آن داشتن خانواده و دريافت حق و حقوقي است. براي اينكه فرزند بتواند از پدر و مادر خود ارث دريافت كند نياز است كه حتما رابطه نسبي آن‌ها اثبات شده باشد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۰۷:۲۶ توسط:blog موضوع: نظرات (0)